poniedziałek, 21 kwietnia 2014

21.04.2014

Pierwsze próby z shibori




14 komentarzy:

  1. Rany!!! Prześliczne! Takie delikatne! Sama farbowałaś, czy już gdzieś można to kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą wstążkę kupiłam w http://www.bazardekoracji.pl, teraz próbuję sama farbować, ale wychodzi na razie różnie

      Usuń
  2. Wyszły ślicznie. Cudne są. Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają mnóstwo niedoróbek i nie udało mi się zachować symetrii :((

      Usuń
  3. WOW! Cudne są! Jestem pod wrażeniem. Ogromnie mi się podobają <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki wyszły Ci prześliczne :) Nie wiem czy możliwe jest zachowanie idealnej symetrii w gniecionym materiale. Chyba właśnie cały urok tkwi w jej braku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umęczyłam się próbując, żeby były "parą" ale może i prawda, że trzeba zawalczyć "ogólnym wrażeniem":)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Silk is really a special textile, giving a little of glam:) thx Monique!

      Usuń
  6. O, takich jeszcze nie widziałam! Wydaje mi się, że tu akurat symetria nie jest konieczna - podobają mi się dokładnie takie i już !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, symetria na razie przerasta moje siły....

      Usuń
  7. Kolczyki śliczne :) Ja też zbieram się od dłuższego czasu za zrobienie coś z shibori silk :)

    OdpowiedzUsuń