sobota, 21 września 2013

21.09.2013


8 komentarzy:

  1. No i wyprodukowalas sznurra:-)
    Wstawilam sobie na pulpit program 'jbead'-zobaczymy,co z tego bedzie,bo dotychczas tworzylam wszystkie moje sznurry calkowicie innymi metodami:-)
    Twoj jest przepiekny,polyskliwy-z koralikow we wszystkich moich ulubionych kolorach.Takich koncowek nie mam,ale wymysle cos 'koralikowego' na koncach,moze i mnie sie uda taki piekny,jak Twoj.
    Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jbead też jest na moim pulpicie, ale tym razem więcej myślenia było przy kubku niż przy sznurze:)

      Usuń
    2. OMG! To ja straszna traba jestem!Skomentowalam tylko sznurra:-)
      Kubek,oczywiscie-zauwazylam,ale nie pisnelam ani slowka a on taki lakowo-piekny.Swietny motyw,piekne malowanie,ja bardzo przepraszam,ze taka zakoralikowana jestem:-)
      -Usciski raz jeszcze-
      -Halinka-

      Usuń
    3. ja tez zakoralikowana!!!porcelana stała się teraz tylko dodatkiem do biżuterii, choć jako płodozmian bardzo pożyteczna, pozdrowienia i dziękuję !!!

      Usuń
  2. Świetny, lubię takie kolorowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spragniony ten sznur, ale co się dziwić też bym ciągle piła z tak pięknego kubka. Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę to koraliki są bardzo połyskliwe, ale zdjęcia w moim wykonaniu jakoś oddać tego nie potrafią

      Usuń